Motive pentru care clienții tăi ar putea să vă teamă de sesiunile de coaching

Deși ești un coach cu experienșă, totuși le creezi clienților tăi mari probleme. Care ar fi motivele pentru care clienții tăi să se teamă de sesiunile de coaching ?
Coachii cu experiență nu se tem să-și provoace clienții, în special clienții care se angajează să fie cei mai buni dintre ei.
Este adevărat dacă faci asta prea mult, poate fi dureros de copleșitor.
Echilibrează provocările mari cu sesiunile în care îi ajuți pe clienți să integreze ceea ce au învățat, să apreciezi noua lor creștere și să simtă că câștigă.
Spuneți-le clienților adevărul, chiar și atunci când este mai puțin decât sperau. Dar nu fi răutăcios. Există abilități de comunicare care vă vor ajuta să spuneți ceva clientului fără a fi nepoliticos.

Clienții vă vor spune orice dacă știți cum să întrebați. Dar dacă nu știi cum, lucrurile devin extrem de incomode. Rapid. Și dacă nu întrebați, acest lucru le-ar putea împiedica progresul. Întreabă, dar nu fi nepoliticos. Obține de la client permisiunea ! Nu deveni un șef sau un părinte. Dacă le spui clienților tăi ce trebuie să facă, aceștia vor reacționa ca adolescenții și vor opune rezistență. Nu le va plăcea și nici ție. Învață să vorbești cu clienții tăi, tratându-i cu respect, chiar cu uimire, și vor aștepta cu nerăbdare sesiunile lor.

Nu conduce sesiunile de coaching după niște șabloane sau după o formulă. Clienții tăi sunt mai deștepți decât atât. Sesiunile sunt, de asemenea, unice, motiv pentru care nicio abordare a coachingului nu este întotdeauna eficientă. Din păcate, unii coachi cheltuiesc timp și bani pentru a învăța o multitudine de abilități, dar, din orice motiv, reduc ceea ce au învățat la un instrument de pus întrebări. Vei pune aceleași tipuri de întrebări, în aceeași ordine, săptămână după săptămână, neexistând nici o personalizare, nici o surpriză, nici o creștere. De ce ai face asta ca coach ? Indiferent, clientul merită mai mult. Urmând același model în fiecare săptămână, vei alunga orice client. De aceea, trebuie să înveți toate abilitățile și să le exersezi până când le poți arunca și să te concentrezi doar asupra a ceea ce are nevoie clientul, moment în moment.
Ce să faci în legătură cu asta? Fă ceea ce face fiecare antrenor excelent: întreabă-ți clienții. Verifică cu ei la intervale regulate, cum ar fi o dată pe lună, și află ce funcționează și ce nu. Asigură-te că este sigur și plin de satisfacții pentru ei, iar ei vor continua să îți spună adevărul.

Comentarii

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.